Vrijwilliger bij VIA worden?

Er is altijd genoeg te doen bij VIA, dus als je ook maar enigszins enthousiast bent: kom ons helpen. Je kunt veel verschillende dingen doen, afhankelijk van je interesses, tijd die je te besteden hebt of waar je woont.

Werkkamp organisatie

Heb je wel eens een vrijwilligersproject in het buitenland gedaan? Misschien kan VIA jouw ervaring en ideeën gebruiken om een vrijwilligersproject in Nederland te organiseren voor buitenlandse vrijwilligers. Samen met andere vrijwilligers bedenk je een project, bezoek je potentiële projectpartners, overleg je over wat je met het werkproject wilt bereiken, bereid je praktische zaken voor, help je bij het vinden van subsidies en begeleid je het project (mee). Er wordt eigen initiatief verwacht, maar er zijn altijd ervaren mensen die je kunnen helpen.

PR

VIA kan jouw enthousiasme gebruiken om het woord te verspreiden en VIA bekend te maken. Je kunt daarbij gebruikmaken van de VIA website, digitale nieuwsbrieven, search engines, social media, websites van partners en wat je maar verder weet te bedenken. VIA probeert ook offline haar aanwezigheid te laten zien op verschillende beurzen en evenementen.

Interesse?

Wil je acitef worden bij VIA? Stuur een mailtje naar info@stichtingvia.nl als je interesse hebt!